ANGRERETT OG ANGREFRIST
Etter at du har mottatt produktene, bør du så snart som mulig undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene har blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler.
For kjøp i nettbutikken har du ifølge angrerettloven 14 dagers angrefrist fra det tidspunktet du mottar varen. Fristen anses som overholdt dersom kunden har gitt oss beskjed innen fristens utløp.
Hvis du ønsker å benytte deg av angrefristen, ønsker vi at du først tar kontakt med oss på kundeservice@organicliving.no. Deretter må varen returneres til oss i originalemballasjen og i salgbar stand. Kostnaden for retur ved benyttelse av angrerett må dekkes av kunden. Organic Living kan ved forespørsel ettersende returetikett, men merk at dette koster 89 kr og vil trekkes fra ordresummen.
Hygieneprodukter som brukes kroppsnært (sengetøy, madrasser, dyner, hodeputer, laken, madrassbeskyttere, håndklær, såpe, osv.) kan dessverre ikke returneres hvis emballasjen er åpnet.
Returadresse:
Organic Living AS
Soldatveien 8B
1769 Halden
Mobil: +47 990 71 380
Vennligst ikke send returpakker i oppkrav. Disse vil ikke bli innløst.
REKLAMASJON
Hvis en vare fra oss skulle ha feil eller mangler kan du ha krav på at feilen blir rettet, omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet. Vi krever skriftlig reklamasjon til kundeservice@organicliving.no. Reklamasjon på forsendelse, ekspedering m.v. må skje innen fem virkedager etter mottak. Vi vil gi deg en skriftlig tilbakemelding på reklamasjonen i løpet av 1-3 dager.